Friday, February 17, 2012

+ Random +

Teringin ini bermula apabila aku turun ke kedai makan dan aku melihat variasi makanan yang menarik perhatian ku tapi tapi...sebenarnya tak pun!, tak de pun variasi makanan nya, aku jek yang sengsorang teringin nak membedal makanan..Tabah je lah. Perut xde la lapar mana tapi mulut mintak utk mengunyah, so empunya badan yang baik hati ini pun menuruti kehendak si mulut yang minta untuk mengunyah makan...Nice bada! Nice! Keep it Your Body with lemak-lemak itu..

Memandangkan empunya badan Baik tersangat baik..Harus ku layankan saja permintaan si mulut..makanya proses pengisian pinggann bermula, Tahniah once again! mengunyah kalau setakat nak kunyah gula2 getah ke, gula2 ke, aku xde la hal sangat. ini tidak! sepinggan nasi kau pergi balun..bagus la tuh, Bagus sangat! esok makan nasi lagi ye..:)

Walaupun body aku seikhlas pandang macam body Nicole Scherzinger (muntah please!)..tapi aku tetap rasa cuak memandangkan badan aku yang dari sehari ke hari makin bertukar kepada anak si gajah..Cuakk Dowh! kau xcuak eh? tapi jangan risau PB korset kan ada! iklan sikit..sorry..=)

Memandangkan sepinggan nasi depan mata, di tambah pula ada lauk gulai lemak kuning sayur pucuk manis + ayam kari + sambal belacan harus lah aku menjilat pinggan. sudah aku terlupa body ku yang seperti  Nicole Scherzinger (muntah hijau please!), aku layankan sahaja selera aku..asiyh! aisyh! dah kenyang habis sepinggan nasik sehingga menjilat siku, mula la cuak kan takut "body shape like a Nicole Scherzinger" bertukar kepada anak gajah..Tabah je la.. mmm..mmm..mengantuk sebab perut kenyang, harus aku layan kan saja mata aku?? 

till then..thanks for reading =)





No comments: