Friday, February 3, 2012

+ Kirai-Kirai Duit +

Setelah penat berkerja, tak dak la penat mana..sapa yang kerja dengan aku mesti tahu tahap "relex" kami tahap mana, fyi waktu ni jelah relex menggila, sikit lagi bila dah siap segala documentation dari SA, makanya developer bakal memulakan tugas..Time tuh kau tahu la kerja dan Hidup aku tak terurus, serabai! kerja from sun up to sun up..paham? keluar pagi balik pun pagi.. pernah dulu keluar kerja pukul 7.30 am balik pukul 4.30 am. hebatkan! masa tuh aku kerja sampai muntah! haha!

Ok! sebenarnya nak cerita pasal semalam! uwaaaaa...semalam sangat best! after jek keluar ofis aku terus ke guardian mencari apa yang patut.. semalam masuk guardian nak p carik losyen..Korang try la losyen ROSKEN! ROSKEN's losyen super best! aku pakai "ROSKEN SKIN REPAIR DRY SKIN CREAM" bila dah pakai Rosken awak akan rasa perbezaan nya. cewah! This lotion spreads easily unto your skin.. I like how it absorbs in almost instantly and it leaves no stickiness behind!.. It has a mild lime smell which i like that smell!(kemban-kembang hidung aku) and the very important is its makes my skin  feels moisturized for the entire day and night..:D Cubalah! RM 43.90 for 500ml aku guarantee korang mesti suka sebab apa?! sebab ianya SUPER BEST!

Bila keluar guardian xtau dah nak p mana, jalan2 sengsorang pastuh ke kerinchi p saloon kecantikan nih, xhinggat nama. semua yang belaku semalam xplan pun! masuk2 jek aku terus  mumbling here and there about my skin face kat beauty assistance tuh, dia pelawa buat facial. so memandangkan kulit muka ku super teruk dan bermasaalah makanya ku layankan saja! :)

BEST! 1'st time kot aku buat facial, siap dengan segala mak mesin keluar..haha! sorry aku kampung sikit mmg xtau semua benda haram jadah tuh. tapi sumpah! best sangat! relex sangat dapat lah menghilang kan penat setelah penat berkerja sebab siap urut lagik(penat la sangat!)..terasa kesegaran ke atas kulit wajah dan pada tubuh ku juga.**winkkkk. chewah!  

Terkirai duit aku semalam, ceyt! melayang RM98 ringgit buat facial tuh..tapi tak pa eyh, aku berpuas hati dengan perkhidmatan yang di berikan. cewah!  uwaaaa! sebenarnya nak beli handbang MNG! nak handbag! sapa nak belanja,please..wallet pon! wallet dah buruk huduh! almost 3 years pakai wallet guess tuh, mmg dah layak utk di tukar! sapa nak belanja, angkat tangan! :)


No comments: