Thursday, February 9, 2012

+ Jangan Beralasan +

Semalam..After Work terus  prepare nak pergi menuntut ILMU  How to generate Income 5 Figure every months! Tak ada apa yang mustahil janji kita berusaha! 

 Mengapa mesti beralasan?

Jangan Biarkan ALASAN sentiasa di depan, Kerana ALASAN itulah yang akan menutup segala Peluang.
Ambil Peluang sebagai satu ruang untuk membuka jalan dan mencorak gaya perjalanan..
Peluang yang ada inilah yang perlu kita ambil sebagai pengukur potensi diri.
Jika sentiasa ALASAN di depan bagaimana potensi akan tergilap??..
Beri Peluang dan jangan sesekali beri ALASAN! kerana ALASAN lah yang menutup segala jalan.
Kita yang mencorakkan hidup kita....FIKIR kan......

Saya Ambil Peluang untuk ceburi bidang ini untuk saya selesaikan segala perkara yang perlu saya selesai kan..... Jangan biarkan Alasan di depan! CUBA! BERUSAHA! serta BULATKAN AZAM! Saya dan Kamu Pasti Berjaya!!!

1. Saya nak langsaikan hutang PTPTN saya!
2. Saya nak Bawak Mak n Abah buat Haji!
3. Saya nak beli Kereta!
4. Saya nak pergi Melancong!
5. Saya nak Kahwin!

Saya akan pastikan semua benda tuh saya nak buat dalam tahun ni jugak. Cyaiyok2 Bada..:P

Siapa nak join saya buat bende yang sama macam yang saya nak buat? Kamu tak kan pernah menyesal! percayalah! JOM IKUT SAYA dan SAYA AKAN BAWA KAMU KE PUNCAK JAYA.....

BERMINAT?????


Contact SAYA...badawiyah_yusof@yahoo.com / 0123894996

No comments: