Friday, February 3, 2012

+ Muatkan barang saya +

Cantiknya orang tuh punya handbag, cantiknya! nak! nak! .. tuh jela tiap kali perasaan muncul bila tengok handbag orang, awak nak beli awak berkira..bukan berkira tapi rezeki xcukup lagi (ayat paling selamat)..InsyaAllah..amin ya Robb..

Tapi dalam otak nih, macam2 jenis design handbag dah keluar. suka MNG sebab design bagnya sangat cantik which i kinda like! :D Aku suka yang besar gedabak sebab nak isi sume barang, senang! kalau berjalan tuh mesti nak bawak makeup case bagai sebab kalau nak sembahyang tuh mesti la nak cuci muka, pastuh nak pakai balik kan apa yang patut since muka aku tak flawless macam muka orang lain..

cantik! suka! suka! nak yang nih 1.

pon cantik! tapi macm xmasuk jek dengan aku.

Sama macam yang atas, tapi kaler jek berbeza

Comel sangat!

Nih kalau aku pakai lagi nampak macam sungguh bekerjaya kamu, kalu aku bercasual sangat sesuai la kot.

SUKA! leopard2 ckit i loike dah la besar!

Almost nak sama dengan handbag sekarang,.cantikkan?! ke x?

No comments: