Wednesday, February 1, 2012

+ Kemeja +

Mana nak cari kemeja labuh yang cover semua, dari dada sampai la ke buntut.. Aku pernah jumpa yang jual online nih, tapi mahai sangat.. Tak mampu! Aku nak yang murah jek, lepas tueh boleh nego! kat mane eh? Aku tak kisah pun pasai brand-brand nih, kalau ada ayam brand jual baju pun aku beli..Asai cantik aku angkat!  janji cantik aku dah cukup suka..**wink.

Sebenarnya aku ada satu kemeja yang cover almost kesemua badan aku dari atas sampai ke bawah lutut..Cantik sangat! I loike! Kalau kau tengok mesti kau rasa nak pinjam..Tak pun kau ngecet kat aku kau nak tau lokasi pembelian, kan? Kemeja yang aku beli ni, Dah la murah! Aku beli siap boleh nego lagik..Jadi aku bercita-cita nak menambah koleksi kemeja labuh aku..

Aku dah usya tempat baju-baju korea, kau tau tak dekat mana? Tempat tuh banyak sangat chinese berniaga dan kalau kau pergi sana kau rasa macam dekat CHINA. OK! tipu jek tak rasa pun macam dekat China tapi kau cuma akan rasa kau di kerumuni dengan segala peringkat umur chinese di sana. Kau tau kat mana? ok! tempat yg aku maksudkan ialah sungai Wang. Aku suka tengok baju kat situ, tapi kebanyakan baju yang aku suka mesti singkat dengan aku. Aku tinggi barangkali..

Kat bawah ni kemeja yang aku beli dengan harga 45 ringgit. murahkan! aku beli siap nego lagik, harga asal 56, banyak tuh lari..kau tolak sendiri berapa beza, aku malas..Thanks kpd makcik tukang jual, sebab baik hati! Aku beli dekat Amcorb Mall..Kalau kau nak jumpa misz nina kau pergi la sana, sebab kat sana ada vocal school hak mak dia..Jom!  Ok mana yang tak tau lokasi Amcorb mall tuh, meh sini aku bagitau.

Amcorb mall nih dekat PJ, is located just opposite to Taman Jaya LRT station, so kalau nak pergi dengan LRT just turun kat Taman Jaya Station then boleh terus ke Amcorb, then kalau drive tuh aku xberapa nak sure sangat sebab xpenah drive ke sana, haha! tapi kalau dari Federal Highway tuh boleh nampak la Amcorb nih, memang betul-betul tepi jalan jek amcorb nih, aku suka ke sana bila sabtu ahad, sebab kat sana ade Amcorp Mall's Weekend Flea Market..kalau nak tau lebih nanti aku cerita lagik k..Dorang akan bukak booth dekat mana saja ruang yang ada, mmg crowded! penuh dengan booth-booth..tapi seronok sebab macam2 benda kita boleh jumpa dekat sana..Yang seronok time tuh la kita nak nego! :)

Kat Bawah nih gambar nak tumpang glamour aku, nih lah kemeja yang aku duk mention dari tadi..:P








Till then..
Bye!


2 comments:

rabcat said...

kak bada ! tak ajk pon pergi kan,
from love XOXOXO adik iqbal ! hehe

Norba'adawiyah said...

sayang ku IQBAL!!! hehe..adik kalu datang KL senyap2 jek, xnak inform kat akak.. kalau akak tau ko ade dik leh la ronggeng sesama,.:P sesekali ronda kl macam kite ni foreigner..hahah!