Thursday, March 15, 2012

+ Positif no Minus +

Seronok nya tentang business ini ialah kita belajar untuk menjadi lebih posotif, kerana apa? kerana kita belajar untuk sentiasa berusaha dan memperbaiki diri.. Jangan biarkan kegagalan yang terjadi sebagai titik noktah untuk kita, lalu menjadi peratap ke atas kegagalan itu.

Sebaliknya kita perlu rasa bersungguh-sungguh dan bangun dari mimpi indah dan menjadikan mimpi indah itu sebagai kenyataan untuk kita. Nyata! Tiada apa yang datang dengan sendiri nya dan borgolek-golek ke arah kita..:) Penolakan itu adalah asam garam dalam business ini. Seperti yang saya katakan tadi jadikan penolakan itu sebagai bahan bakar untuk kita, supaya kita menjadi lebih terbakar untuk berjaya..chewahh!

Berusahalah sampai berjaya eh...:) 

Jangan di Lupa Allah yang ESA. DIA sahaja tempat kita memohon..ingat! setiap yang berlaku pasti HIKMAH di sebaliknya..Setiap yang berlaku terkandung isi dan siratan nya..Kita si pelakon nya berusaha untuk menjadi hambanya yang MOLEK disisiNYA disamping berusaha menjadi manusia yang berjaya di dunia jua di akhirat..aminnn..insyaALLAH...

Till then..
Thanks for reading..:)

No comments: