Wednesday, March 7, 2012

+ bebas +

Salam
Hi peeps......:)

It's takes few times for me to update my blog (Kemalasan melanda)..quite long jugak la x mengupdate blog yang tercinta ini..:P padahal baru lebih kurang seminggu je pun..Saya bukan la artis pun, dan jauh sekali di kenali ramai, saya hanya lah insan biasa yang baru berjinak-jinak di dunia perniagaan korset..:) chewahh! jadi idea untuk di jadikan entri di blog ini agak terbatas.. Sebenarnya banyak je benda yang boleh di tulis tetapi banyak sangat kekangan nya. jadi biarkan saja...

Baru pulih dari demam, sekarang berada di Ofis after 2 days MC . I got fever and flu and doctor advise me to rest at home.. so saya tidak bekerja pada Isnin dan Selasa..yeppeyy!!Memang berehat sungguh ye rakan-rakan..tidur!!! dan tidur!! hanya bangun pada waktu makan ubat sahaja..:) **kunci jam -> bangun -> on TV -> amik biskut + ubat-ubatan -> Nonton TV sambil makan Biskut -> makan ubat -> off TV -> Sambung tidur..begitulah aktiviti saya sepanjang 2 hari itu..saya hanya akan bangun around 10am and 4pm - since i pun xleh solat makanya saya tidur dan berehat bersungguh2! , mandi dan sebagainya itu i think no need to mention here..*-^

Memandangkan ketika weekend saya masih sihat walafiat makanya saya memenuhi weekend saya dengan aktiviti yang berfaedah!**ayat xboleh blaaa... teman kakak nak buat rambut pada pagi sabtu itu, petang pula saya berdating dengan sahabat saya iaitu nadhra, Ahad pula saya menghabiskan masa saya dengan berbusiness, saya berappoinment dengan bakal business partner saya..insyaAllah...

Businesss..Alhamdulillah...everything goes well...:P 

No comments: