Tuesday, March 13, 2012

+ Syukran Jazilan+

Sedikit sebanyak tercuit juga rasa puas di hati walaupun ketika itu saya baru sahaja berjinak-jinak untuk meniaga korset ini. Manakan tidaknya pelanggan pertama saya yakin dengan Premium Beautiful lalu dengan yakinnya beliau membeli CASH korset magic ini. Saya yang ketika itu baru hanya sekadar becerita kehebatan korset itu dan Alhamdulillah Allah buka pintu rezeki..Terdetik di hati "Mudah-mudahan dengan permulaan yang baik ini Perjalanan saya di permudahkan"..aminnn..:)

Saya juga tidak sabar untuk bercerita dengan siapa sahaja yang berkenan untuk mengetahui lebih lanjut lagi tentang korset magic ini. Mari-mari!! saya berkongsi kehebatan korset ini..Mana tahu sambil kita menikmati kehebatan korset ini, kita boleh menikmatan keuntungan dari nya..who knows..Sambil Pakai Sambil Buat Duit..Mudah Sahaja..



No comments: