Wednesday, August 25, 2010

+ B l u R +

MasyaAllah..
Tuhan je tau perasaan aku bile masuk kelas AI and Data Mining..
Sumpah!!terasa bodoh weyhh!!
aku xpaham sebutir haram..aku berusaha untuk beri tumpuan tapi mmg aku xdpt lgsung..
aku, pika, nad, n intan..stok senyum2 kambing je bile dlm kelas ni..
serius xpaham!!

ok myb aku stok lembab  xbertempat tapi aku rasa lecturer tueh laju gile n aku xpaham ape yg die ajar..
sakit otak aku kat dlm kelas tueh..
last2..
aku stok wat keje aku sendiri la dlm kelas..sama ada tidur or mengarut2 ngn pika, intan or nad..
kami berempat mengalami masalah yang sama..
hoho...

yang penting nyer aku merana masuk kelas yang aku xpaham..
stress!!
*** niela hasilnyer kalu xpaham ape yang lect ajar kat depan..


***permainan bermula!!lect sorie..

2 comments:

hikoshi hagemaru Roe said...

hurmm patut la ko nie pon....
pastu pening2 lalat lak nk siapkan keje
chaiyok bada

Norba'adawiyah said...

hahaha..
jieha..
betol aku sengal gile masuk kelas nieyh..
sakit otak aku..
aku xpaham langsung2..
hohohoho