Tuesday, March 15, 2011

+ Not Much, Just a little +

Just now i've a great conversation wif my luvly couzie, woowww..im so happy for her coz' now she already being a wife for her husband!
We've talked a lot, our conversation on da phone almost 2 hours,  chitchating about her new life, and for me what else mumbling here and there la selain dengar dia bercerita kisah kebahagian dia selepas berkahwin..dan aku tak habis-habis aku komen pasal pergi ke kelatan sebab aku xde geng dalam bas..sangat la mengarut wei, sila tampar aku sekarang..
Seronok nye la dengar kisah kehidupan dia selepas berkahwin, nie yang buat rasa macam nak kahwin sekarang..tapi bagaimana??"bada sila berkeadaan logik mengikut masa okes!"..Mana dia chinta saya..?DIIOOOOORRRRRR...jom kahwin nak????hahaha..

Konon-konon desperate tapi sebenarnya ianya hanyalah lakunan semata-mata..tiada kaitan antara yang hidup ataupon yg dah tiada..<3

No comments: