Monday, January 3, 2011

+ Manis Berjubah +

Salam..
Jubah cantikkan??
Aku suka tengok orang pakai jubah cantik n nampak sopan sangat-sangat, and mereka-mereka lah inspired aku untuk memakai jubah..Dan aku sangat-sangat gumbira bila my cinta hati iaitu NURUL IMAN (cousin), menghadiah kan aku 3 helai jubah ok..So “Kakak terima kasih banyak2..luv yaa..muah!!..kakak=nurul iman , panggilan untuk dia since kecik2 dulu.. ”

Nurul iman tau aku suka jubah, masa aku teman dia ngajar kelas fardhu ain, dia pakai jubah and aku pun pakai jubah, tapi jubah tueh jubah dia, aku pinjam.time pakai jubah tueh aku excited sangat coz cam gembira la dapat pakai jubah .eceh ceh sebelum nie mana ada aku pakai jubah pun, nenek bagi jubah pun aku xpernah pakai coz singkat yang amat..aku ada satu jubah jek, jubah warna putih tue pun nenek belikan kat Mekah..
Agak nya bila tengok aku stok nak melompat masa pakai jubah..aku nie ada masa terover sikit..so tue kira dah stok terover la kan..bila pakai jubah stok nak senyum jek, sebab tueh la kot dia hadiahkan aku jubah..bukan satu tapi 3 tau..hehhe..and yang paling aku suka satu jubah yang aku dapat tueh kain die jenis jeans lembut, memang selesa and cantik..aku suka sangat-sangat jubah tueh, cam comel sangat(bak kata nana)..dan yang lain jubah biasa dan ianya sangat selesa..btw thanks kakak..

Jubah cantik dan yang paling penting ianya menutup apa segala yang patut di tutup..Masing2 ada cara masing-masing untuk menutup aurat mereka terpulanglah kepada individu tapi biarlah kene pada cara yang betul..sekali sekala tukar angin jadi kan jubah pakaian yang menggantikan baju kurung elok jugak kan..

Jubah nie berkain jeans lembut..bagi aku sangat cantik dan yang paling penting sekali ianya sangat selesa..



2'nd jubah..cantikkan..




No comments: