Friday, November 19, 2010

+STRESS+

Salam..
huuu..aku baru perasan aku tak bercerita langsung pasal exam hari tueh kat blog aku nie..meh aku usik sikit meh pasal exam hari tueh..ok..ketar  satu badan aku bila aku fikir pasal exam lepas..huuhh..ade 4 paper tapi 1 paper je yang aku agak confident..agak je ekk, not pretty sure to say that i am confident with that papers..huuhh.. aku sekarang nie stok menjadi manusia yang berserah dan berdebar menanti keputusan peperiksaan..yaAllah cuak seyyhh..

Mane tak nye kan aku ade four papers for final tapi 1 je yang agak leh buat..adusss..stress!!! yang 3 lagi tueh..MasyaAllah..Allah je la tau cam ne aku menjawab nye..Sambil aku menjawab aku terfikir macam mana la keadaan aku nak tengok result nanti..coz' aku tau aku punye result sure hampeyyh! Adoi..i am not ready yet to sit on the same paper..ok! aku tau ayat tue xsesuai..sebenarnye aku xnak jadi repeaters..adoi penat la kene ulang benda yang sama..penat!penat!..sedihnye la..

Aku tau aku silap..aku admit aku malas..aku tau menjadi manusia yang berkeyakinan tinggi pada saat akhir sangat2 bahaya, tapi aku xamik pusing semua tueh, aku pk aku cukup hebat untuk handle perkara di saat akhir(last minute).."Nah!! sekarang ko terima penangan nye bada!terima!amik kau!"Ok aku seorang manusia yang suka bekerja di saat-saat akhir walaupun aku tau kekurangan aku..tapi kemalasan tueh lebih hebat dari kelemahan yang aku ada..MALAS tueh sangat HEBAT sehingga mampu membuat aku tak kisah sangat pasal exam..Selama aku exam ade satu hari je yang aku tidur malam tueh pon 2 jam..yang lain tueh aku xtido direct sampai pagi then  pagi tueh tue terus bersiap pergi exam..jawab exam sambil terlelap..Otak toksah cakap la kan tintong cam ne..Nah! terima padah nya..aku takut!mati la kau kalau kene repeat!habis la study plan aku..habis hancus punah! Ok next sem aku janji aku xbuat dah!aku janji+janji+janji+janji..;(




No comments: