Saturday, October 9, 2010

+ PaNas +

Alhamdulillah
Yes!!
Yes!!
Yes!!
Malam nie makanya dapat menikmati tidur dengan gembira dan tenang..
Tiada lagi gigitan nyamuk yang menggulai kaki ku bagai menikmati kenduri..
Tiada lagi "gelempasan" dalam tidur ku..
Tiada lagi peluh-peluh kepanasan membasahi tidur ku..
makanya sudah tiada lagi ketidakselesaan dalam tidurku..
Kerna aku sudah memiliki kipas bagi pendamai tidur ku..
ngeh..ngeh..ngeh..ngeh..

**Semangat dan gembira dapat kipas baru..ngeh..ngeh..ngeh;D


** Kipas yang dibeli RM 85.00..SIGH!!**
habis duit belanje untuk 1 mggu lebih nieyh..;(

Akhirnya aku dah beli kipas!
yes!yes!yes!
aku boleh berguling dgn gembira sekali..;D
Babai kipas yang rosak..
Terima kasih sebab rosak di akhir semester masa aku ketidaan duit..Sigh!!!
Habis duit aku...


No comments: